Garážová vrata, vjezdové brány II - Vrata

 

Sekční - skládají se z několika sekcí (panelů), které jsou cca 50cm vysoké a vjíždějí většinou pod strop garáže. Lze použít i jiný typ. Jsou nejrozšířenější u nových domů. Montují se vždy za otvor, tj zevnitř garáže. Nabízejí se s různou tloušťkou izolace od 2cm až po 4,5cm. Za standardní tloušťku považujeme 4cm. Na trhu se lze setkat i s modely vrat, které mají malou tloušťku izolace při zachování výborných izolačních vlastností. Jsou však o poznání dražší než klasicky zateplené.

Výklopná - skládají se z jednoho panelu, který vcelku vjíždí pod strop. Nacházejí uplatnění především u řadových garáží. Bývají většinou neizolovaná, ale není problém izolaci dodatečně doplnit.

Rolovací - skládají se z cca 7cm lamel, které se navíjí na hřídel do nadpraží. Dají se instalovat i před otvor popř. přímo do otvoru garáže. Podmínkou pro jejich montáž je minimálně 10cm po stranách otvoru a při instalaci s elektrickým pohonem musí mít nadpraží minimálně 12cm. Tloušťka lamely je maximálně 2cm a bývá zhotovena z hliníku o různé síle. Uvnitř je PUR. Mezi lamelami se však vytvářejí tepelné můstky, čímž dochází ke zhoršení izolačních vlastností.

Křídlová - zámečnická záležitost.

Design garážových vrat v současné době jde dopředu závratnou rychlostí, čímž lze splnit téměř jakékoli přání zákazníků. Například u sekčních vrat jsou sekce nabízeny jako čtvercové, obdélníkové či jako pásové kazety. Jejich barevnou pestrostí lze vyhovět téměř každému oku. Existuje také možnost barevné úpravy s pomocí fólie tak jako u plastových oken, například odstín tmavý dub, rustikal dub atd.

Informace v tomto článku jsou orientační, každý výrobce má svá specifika, která nemusí tento článek obsahovat, uvítáme proto, když nás budete o novinkách dále informovat, abychom mohli i tuto sekci neustále aktualizovat a rozvíjet.


Související články

Pro firmy: Nabídněte své služby související s tímto článkem nebo kategorií. Zařadit se do seznamu firem, které jsou k danému tématu článku, můžete sami. Musíte se přihlásit nebo zaregistrovat. Přiřazení ke kategorii daného článku Vás bude stát (cena 150000 kreditů).

Komentáře

Chcete-li přidat komentář k tomuto článku, vyplňte formulář pod všemi příspěvky u tohoto článku.

 

Zrovna řešíme s manželkou, jak dopravit nová garážová vrata, které jsme si tedy musím přiznat, vybrali i díky vašim článkům, za což moc děkuji. Nakonec to dopadne nejspíše tak, že si pronajmeme na den dodávku, známý mi doporučoval webové stránky firmy https://dodavky.online/ , že s nimi byl opravdu spokojen, tak to vyzkoušíme! :-)

Honza


Přidáno:
2020-10-22 21:13:58

My máme garáž už nějaký čas a garážová vrata fungují pořád naprosto skvěle. Všiml jsem si však že je v garáží dost velká zima, takže by nebylo na škodu ji zateplit. Na https://kralmotoru.cz/media/jak-zateplit-garaz-a-garazova-vrata jsem si četl o možném postupu takového zateplení a určitě do toho půjdu. Dřív jak na podzim to ale nevidím.

KamSsa1 .


Přidáno:
2020-03-31 03:31:51

Já do garáže auto nedávám. Postavil jsem si přístřešek na auto a dávám ho tam. Když je auto mokré a zapařené, tak se líp vyvětrá venku pod střechou, než když bych ho zavřel do garáže. U garáže tak mám obyčejná křídlová vrata. Vloni jsem ale vylepšil vjezdová vrata na zahradu. Koupil jsem si pohon na vrata z https://www.pohonnavrata.cz/ , takže se mi konečně vrata sama otevírají.

Zdeněk


Přidáno:
2020-03-14 06:58:12

Přidat komentář

Dovolujeme si upozornit, že bude-li Váš komentář vyžadovat nějakou akci z naší strany, např. odpověď, doporučení nebo odeslání související informace, budeme reagovat a to prostřednictvím dalšího komentáře případně e-mailem. Odesláním komentáře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

RSS Přidej si RSS zdroj RSS
Reklama: